2013年10月16日

【和訳】Everytime / Britney Spears



Everytime / Britney Spears (ブリトニー・スピアーズ)

Notice me Take my hand
私を見て どうかこの手を取って
Why are we strangers when
まるで他人の素振りね
our love is strong
2人は強く結ばれているのに
Why carry on without me?
あなたは1人でも平気だなんて

Everytime I try to fly
飛び立とうとしても
I fall without my wings
翼がなくては落ちてしまう
I feel so small
無力な私
I guess I need you baby
きっとまだ あなたを必要としてる
And everytime I see you in my dreams
夢にあなたを見てしまうと
I see your face, it's haunting me
その顔が焼きついて離れない
I guess I need you baby
きっとまだ あなたを必要としてる

I make believe that you are here
あなたが傍にいると信じこむことで
It's the only way I see clear
どうにか視界は歪まずに済む
What have I done
私 なんてことをしたの
You seem to move on easy
あなたは少しの未練もないみたい

Everytime I try to fly
飛び立とうとしても
I fall without my wings
翼がなくては落ちてしまう
I feel so small
無力な私
I guess I need you baby
きっとまだ あなたを必要としてる
And everytime I see you in my dreams
夢にあなたを見てしまうと
I see your face, it's haunting me
その顔が焼きついて離れない
I guess I need you baby
きっとまだ あなたを必要としてる

I may have made it rain
私がすべて台無しにしたのね
Please forgive me
どうか許して
My weakness caused you pain
私の弱さがあなたを傷つけた
And this song is my sorry
これは私の償いの歌

At night I pray
夜には祈りを捧げる
That soon your face will fade away
1秒でも早く あなたを忘れられるよう

Everytime I try to fly
飛び立とうとしても
I fall without my wings
翼がなくては落ちてしまう
I feel so small
無力な私
I guess I need you baby
きっとまだ あなたを必要としてる
And everytime I see you in my dreams
夢にあなたを見てしまうと
I see your face, it's haunting me
その顔が焼きついて離れない
I guess I need you baby
きっとまだ あなたを必要としてる