2013年10月22日

【和訳】Animal / Neon Trees


Animal / Neon Trees (ネオン・トゥリーズ)

Here we go again
もう一度 始めよう
I kinda wanna be more than friends
友達以上の関係になりたいんだ
So take it easy on me
気軽に付き合ってくれればいい
I'm afraid you're never satisfied
君が飽きたりしないか心配だな

Here we go again
さあ 始めよう
We're sick like animals we play pretend
僕ら二人 本能のまま動物になりきって
You're just a cannibal
君は肉食のケモノさ
And I'm afraid I won't get out alive
僕は生きて出られるかな
I won't sleep tonight
今夜は眠らないよ

I want some more
もっと欲しいんだ
What are you waiting for
いったい何を待ってるんだ
Take a bite of my heart tonight
今宵 僕のハートに噛みついてくれ
I want some more
まだ足りないよ
What are you waiting for
いったい何を待ってるんだ
What are you waiting for
焦らさないでくれ
Say goodbye to my heart tonight
今宵 僕のハートに別れを告げて

Here we are again
また始まったよ
I feel the chemicals kickin' in
クスリが効いてきてる感覚
It's getting heavy
だんだんひどくなってきて
And I wanna run and hide I wanna run and hide
駆け出して どこかに身を隠したい気分

I do it every time
僕ならいつだってそう
You're killin' me now
今も君に翻弄されっぱなしさ
And I won't be denied by you
君には僕を拒めないはず
The animal inside of you
その内に秘めた本能で

I want some more
もっと欲しいよ
What are you waiting for
いったい何を待ってるんだ
Take a bite of my heart tonight
今宵 僕のハートに噛みついてくれ
I want some more
まだまだ足りない
What are you waiting for
いったい何を待ってるんだ
What are you waiting for
焦らさないでくれ
Say goodbye to my heart tonight
今宵 僕のハートに別れを告げて

Hush, hush The world is quiet
世界は静まり返ってる
Hush, hush We both can't fight it
休戦といこう
It's us that made this mess
だって滅茶苦茶にしたのは僕らだから
Why can't you understand?
どうして分かってくれないの?
Whoa, I won't sleep tonight
ああ 今夜は眠る気になれない

Here we go again
また始まった

I want some more
もっと欲しいんだ
What are you waiting for
いったい何を待ってるんだ
Take a bite of my heart tonight
今宵 僕のハートに噛みついてくれ
I want some more
まだ足りないよ
What are you waiting for
いったい何を待ってるんだ
What are you waiting for
何を待ってる?
What are you waiting
焦らさないでくれ

Here we go again
もう一度 始めよう

Say goodbye to my heart tonight
今宵 僕のハートにさよならを

I want some more
もっと欲しいんだ
What are you waiting for
一体何を待ってるんだよ
What are you waiting for
焦らさないでくれ
Say goodbye to my heart tonight
今宵 僕のハートに別れを告げて