2014年12月7日

【和訳】Swimming pool / Freezepop




Swimming pool / Freezepop (フリーズポップ)

Late at night, the air was cool
夜深く ひんやりとした空気の中
we snuck into the swimming pool
二人でプールに忍びこんだ
you dove headfirst, i waded in
水面に飛び込むあなたと 水中を歩く私
the scent of chlorine upon our skin
塩素の香りをその肌に纏わせて

the stars were bright, the water clear
星の輝き 澄んだ水
I felt your heat as you swam near
感じたのは すぐそばで泳ぐあなたの体温
I held my breath, you held my hand
私は呼吸を止め あなたは私の手を取り
moving away, further from land
陸から遠く 離れていく
the moon was full, everything blue
月は満ち 世界は青く
the water stilled, reflecting you
凪いだ水面が あなたの姿を映し出す
floating right here with you next to me
二人並んで この場所で浮かんだまま
gazing at stars, we drift silently
私たちは星を見つめ 音もなく漂流する

Late at night, the air was cool
夜深く ひんやりとした空気の中
we snuck into the swimming pool
二人でプールに忍びこんだ
I went under and you followed
潜る私のあとにあなたが続く
let's not think about tomorrow
明日のことなんて考えるのはやめましょう

everything is perfect now
今 すべては完全になる

I held my breath
私は呼吸を止め
you held my hand
あなたは私の手を取り
moving away
陸から遠く
further from land
離れていく
the stars were bright
星の輝き
the water clear
澄んだ水
i felt your heat 
感じたのは
as you swam near 
すぐそばで泳ぐあなたの体温

everything is perfect now
今 すべては完全になる