2014年11月24日

【和訳】Break Me / Jewel


Break Me / Jewel (ジュエル)

I will meet you in some place
あなたとはどこかで会えるでしょう
Where the light lends itself to soft repose
穏やかな眠りに誘う光が照らす場所で
I will let you undress me
許すわ あなたが私の服に手を掛けることを
But I warn you
けれど気をつけて
I have thorns like any rose
私には薔薇のような棘がある

And you could hurt me
あなたは私を傷つけるかしら
With your bare hands
そのむき出しの手のひらで
You could hurt me with the sharp end of what you say
あなたが吐き出した言葉の とがった切っ先で
But I'm lost to you now
だけど 今や私はあなたに落ちて
And there's no amount of reason
どれだけ理由を重ねても
That could save me
それが救いになることはないの

So break me
だから壊して
Take me
私を受け止めて
Just let me feel your arms again
もう一度 あなたの腕に抱いてほしい
Break me
私を壊して
Take me
受け止めて
Just let me feel your love again
ただもう一度 あなたの愛を感じさせて

Feels like being underwater
まるで水の中にいる気分
Now that I've let go and lost control
心の抑制と制御を手放せば
Water kisses fill my mouth
水中で交わすキスで注ぎ込まれる水が 
Water fills my soul
この魂に満ちていく

So break me
だから壊して
Take me
私を受け止めて
Just let me feel your arms again
もう一度 あなたの腕に抱いてほしい
Break me
私を壊して
I'll let you make me
あなたの好きにしていい
Just let me feel your love again
ただもう一度 あなたの愛を感じさせて

Kiss me once
口づけをひとつ落として
Well, maybe twice
いいえ やっぱりもう一度
Oh, it never felt so nice
こんなに心地よい気分は初めてよ

Break me
私を壊して
Take me
受け止めて
Just let me feel your arms again
ただもう一度 あなたの腕の中にいさせて

Break me
私を壊して
I'll let you make me
あなたの好きにしていい
Just let me feel your arms again
ただもう一度 その腕で私を抱いて
Just let me feel your love again
もう一度 あなたの愛を感じさせて